Zestaw komputerowy do 5000 zł

Witam,

Proszę o pomoc w dobraniu zestawu komputerowego na który oszczędzałem długi czas.
Potrzebuje pomocy w dobraniu wszystkich komponentów łącznie z monitorem na który mam osobną kwotę w wysokości 900 zł.
Jak już wspomniałem kwota jaką dysponuje na wnętrze komputera to 5000zł.
Oczywiście komputer będzie przeznaczony głównie do grania w gry w wysokiej jakości(ultra, wysokie).
Zależy mi na 60 fps-ach w nowych tytułach.
W kwestii systemu słyszałem że istnieje jeszcze możliwość kupienia Windows 7 i przejścia w jakiś sposób na 10?
Dodam że w kwestii komputerów jestem zielony.

Pozdrawiam Sebastian

W zamieszczonym linku jest całkiem niezły zestaw. Przekroczył kwotę 5000 złotych o 87 złotych.
https://www.morele.net/inventory/info/PwWuYX/

A co do systemu Windows 7 z przejściem na Win10 to nie wiem. Chyba, że użyjesz opcji dla niepełnosprawnych.

Pozdrawiam.

Dziękuję ci bardzo za propozycję.
Ktoś jeszcze ma jakieś propozycje?

Ryzen 5 1600 - 1029zł
MSI B350 GAMING PRO CARBON - 557zł
Corsair Vengeance LPX DDR4, 2x8GB, 3200MHz, CL16 (CMK16GX4M2B3200C16R) - 606zł
Adata SU800 128GB - 249zł
Toshiba HDD 2TB - 305zł
Palit GeForce GTX 1070 Dual 8GB - 1679zł
SilentiumPC Gladius M35 - 199zł
Corsair VS Series 550W 80PLUS - 205zł
SilentiumPC Fortis 3 - 149zł

4978zł

Monitor - Dell U2414H - 968,32zł

Procesor bez problemu podkręcisz na 3,8-4,0GHz zależnie od sztuki.
Pamięci są oficjalnie zweryfikowane przez MSI, więc po aktualizacji BIOSu do najnowszego powinny działać na 3200MHz.

A co gdybym dołożył do 5400 na wnętrze paki ?
Czy Ryzen to dobry wybór?

Jak najbardziej. Jego wydajność jest w grach średnio o 7% niższa niż i5-7600k, ale ma znacznie niższe spadki minimalnych FPSów, zapewniając płynniejszą rozgrywkę w grach intensywnych dla CPU. Za to zyskujesz znacznie wyższą moc obliczeniową dla programów i w teorii wyższą wydajność w nadchodzących tytułach - to 6 rdzeni i 12 wątków.