Znikające pieniądze Plus GSM


(Przemoxmx) #1

Witam wszystkich, mam telefon w mix plusie i od wczoraj znikają mi pieniądze z konta... Wczoraj miałem 2 zł na koncie (pisałem tylko do plusa i na 100% mam aktywny pakiet jeszcze ponad 250 sms) :roll: poszedłem spać a o 3 w nocy dostałem sms o treści : niski stan konta 81 gr, kilkadziesiąt minut później sms podobnej treści tylko, że już bez kwoty... Doładowałem rano o 8 za 10 zł i miałem tylko 7 zł na koncie czyli było 3 zł na minus... zrobiłem kolejny pakiet i zostało mi 2 zł... i znowu znikają, w tej chwili nic nie robie z telefonem tylko sprawdzam stan konta. Jeszcze 30 min temu miałem -1 zł a teraz mam już ponad -3,50 .... Rano się obudzę i pewnie się nie wypłace tyle bedzie na -... co robić ?? usunąłem wszystkie aplikacje które kiedyś tam instalowałem i które mogłyby się łączyć z internetem, nic nie zmieniałem w ustawieniach wczoraj tylko dzisiaj zrobiłem, żeby ustawiło na ust. fabryczne... i dalej ciągnie kwote....

Edit: zaczynając pisać ten wątek miałem -3,50, teraz mam już -4,18...


(Crow86) #2

Jaki masz telefon? Nie masz włączonej jakiejś aplikacji wymagającej transferu danych z internetu/połączenia WAP?


(Przemoxmx) #3

Telefon nokia 5130 xm, ustawień nie zmieniałem żadnych od bardzo dawna, nie instalowałem aplikacji, jedynie teraz przywróciłem ust fabryczne i usunąłem właśnie aplikacje które mogły się łączyć z internetem, typu gmail itd... Kompletnie nie wiem co może być bo gdybym coś grzebał w tym telefonie to możliwe, że transfer danych ale nic nie zmieniałem a pieniądze znikają....

Edit: wyłączyłem telefon po tym jak miałem juz 4,18. Włączyłem i mam już 4,36. czyli poszło 18 gr. Sprawdziłem w cenniku i za 18 gr jest : "Stawka za wysłanego krajowego SMS (do sieci komórkowych) 0,18 zł" . Czyli kasuje jakbym wysyłał cały czas jakieś sms'y... przynajmniej tak mi się wydaje, a nie wysyłam żadnych sms, do innych sieci to nie mogę juz od kilku godzin( i tak nie wysyłałem ani jednego przez ostatnie 3 dni) a do plusa mam pakiety ale i tak nie wysyłam. A jak już wysyłałem to brało z pakietu... Chyba, że pobiera z pakietu i dodatkowo kwotę i może pobiera mi jeszcze za sms wysłane dzisiaj rano ? i pobiera z pakietu i jeszcze kasuje 18 gr /?


(Rasta1414) #4

Witam :stuck_out_tongue: Mam ten sam problem . przez ostatnie 3 dni straciłam 20 zł . dzwonilam do biura obsługi to powiedzieli ze mają awarię systemu i ze pobieraja mi pieniądze za pakiety ktore kiedys pobrałam !!

Pozdrawiam


(Marcinxpd) #5

Telefon masz na abonament?

Jeżeli nie, to wyrzuć kartę SIM i kup nową. Wtedy nie będziesz na "minusie". :stuck_out_tongue:


(Dudus36) #6

U mnie to samo kasa z konta ginie:-( w ciągu trzech dni straciłem ponad 20-zł. a wysyłałem smsy tylko do plusa z pakietu.Dzwoniłem 9-razy do Biura obsługi złożyłem reklamacje i nic problem cały czas występuje:-(. Po prostu sms jest naliczany z pakietu a za kilka godzin zostaje pobrana opłata z konta. po prostu system nie widzi pakietu.


(Justyslilu) #7

http://wizaz.pl/forum/showthread.php?t=383452&page=2 tam więcej na ten temat. A tak w ogóle to mam ten sam problem... od 3 dni pieniądze mi znikają nawet jak mam wyłączony telefon :confused:


(Ghosthanys) #8

3 lata temu miałem fona w Tak-Tak-u i też mi znikała kasa , po kilku telefonach do operatora i wizycie u Rzecznika Praw Konsumenta problem został rozwiązany pozytywnie


(Bunio) #9

Czytaj uważniej...

Telefon jest w MixPlusie, więc słabo widzę to wyrzucenie simki.

Do autora tematu:

Najpierw biuro obsługi, a w razie nie powodzenia misji wcześniej wspomniany Rzecznik Praw Konsumenta.


(Maciejboss) #10

mojej mamie znikło 23 zl jak byla na miescie ,na infolini powiedzili ze byl wyslany sms premium a jak byla na miescie to nie mogla wyslac,czeka na reklamacje jak jej odpisza to napisze co z tym zrobil Plusgsm


(Fioletowoo) #11

Mam ten sam problem. Moje 'zadłużenie' na obecną chwilę wynosi -7,07 zł a wczoraj zasiliłam za 10 zł. Dziś rano zadzwoniłam do BOK i przedstawiłam swój problem. Pani powiedziała, że od kilku dni jest zawalana telefonami w tej sprawie. Powiedziała mi, że to problem maszyn, które automatycznie pobierają z kont. Sami nie wiedzą w czym problem i jak go naprawić. Na koniec powiedziała, że nie wie kiedy to się skończy i czy pieniądze zostaną nam zwrócone. Jej zadaniem jest tylko odbieranie telefonów #-o


(Dudus36) #12

A kasa z konta ucieka nalicza non stop po 18-gr. System Walnięty . Znów dzwoniłem do Biura obsługi nie ma szans się połączyć 50-minut czekania i połączenie przerwane . Plus po prostu nas okrada. Zastanawiam się co z tym zrobić?. Może macie jakiś pomysł? Pozdrawiam>


(Ulka731) #13

też mam ten sam problem i uzyskuje takie same odpowiedzi od konsultantów. wkurza mnie juz to bo od kilku jestem całkowicie odcięta od świata konta doładowac nie mogę a pieniążki nadal naliczają. z konta ukradli mi ok.20zł a w obecniej chwili mam -25zł na minusie. coraz bardziej mnie to niepokoi bo nie wiem co sie dzieje całkowicie. a nie zamierzam tyle bulić za to że oni mają problem z systemem ;/


(Sandrusia124) #14

ja tez mam ten problem ;/ miałam wczoraj rano ponad 10 złoty na koncie a teraz mam tylko 2,53 złote.. znikło mi ponad 7 złoty wczoraj wieczorem i po 18 groszy co kilka minut pobierało... przed 6 musze konto uzupełnić i boję się że mi znów pobierze kase...jak cos wiecie o tym problemie wiecej to pomóżcie. Pozdrawiam.


(Patrykpucek) #15

Pewnie znów Plus ma problemy z platformą bilingową. Od wczoraj Plus działa na oprogramowaniu Comarcha i widać w tej chwili trwa konfiguracja systemu. Jedyne co możecie zrobić w tej chwili to zadzwonić do BOK pod numer 2601 (idzie się dodzwonić, sprawdziłem) i zgłosić problem. Zagłoszenie zostanie zapewne przyjęte przez dział reklamacji. Teraz pozostaje spokojnie oczekiwać na odpowiedź działu reklamacji.

Jeśli jednak nie uda się dodzwonić reklamacje można zgłaszać przez Plus Online lub opisując problem w BOK


(Ulka731) #16

miejmy nadzieję ze jakos ten problem rozwiążą... bo to jest straszne już kwoty ciągle rosną i nikt nie ma pewności czy napewno pieniadze zostaną zwrócone na konto. aaa na Twoim niejscu absolutnie nie zasiliała bym konta narazie. ;]


(dethloe123) #17

Mi na razie nie znikają :smiley:


(Ulka731) #18

to sie ciesz ze nie znikają ;p


(Danielm86) #19

Telefon posiada czytnik RSS? Jeśli tak to usuń wszystkie kanały. Jeśli nie pomoże udaj się do biura obsługi.


(Ghosthanys) #20

od razu do Rzecznika Praw Konsumenta , przecież to kradzież jak im się jest coś winny to zaraz odsetki później firmy windykacyjne ,nie ma co się cackać