Błędy forum po aktualizacjach / uaktualnieniach

Dobry Pudelek najwyraźniej jest wyjątkiem od tej reguły.

Zgadzam się w pełni. Ludzie pracujący dla dobreprogramy.pl biora jakąś kasę od redakcji i włascicieli portalu i zawsze czy to dobreprogramy.pl czy Wp, czy inny duzy portal moze nastapić mniej, większa awaria i ktos powinien to naprawić, a nie olewac to w ten sposób. Za to bierze kase. Mam w rodzinie informatyka i co przyjechał do siostry żony an chrzciny i musi zdalnie coś zrobić bo taka ma pracę, a napewno wolałby posiedzieć z żoną, napić się %% i miec na to wywalone. Tak jak tutaj, ale wie, że jak nie zrobi to mu każą spieprzać.

Mam wrażenie, że właścicielom portalu też to zwisa, ze tu jeden wielki syf i burdel i ludzie wolą na fejsie siedziec niz tutaj.

Uwierzcie mi, nie ma nic gorszego dla administracji niż komentowanie i N-te zgłaszanie tego samego problemu. Zgłosiliście problem, jestem pewny, że ktoś się tym zainteresował, albo zainteresuje gdy tylko będzie to możliwe. Komentowanie braku reakcji bez wiedzy czy tak naprawdę ktoś coś z tym robi jest wkurzające. Doskonale wiem jak takie zbędne komentarze i ciągłe zgłaszanie tego samego utrudnia życie i naprawienie problemu. Czasami naprawia się coś live i widzisz, że są zgłaszane kolejne problemy więc odrywasz się od wszystkiego i wchodzisz czytać czy się coś jeszcze podczas naprawiania nie popsuło. I nagle rozczarowanie nic się nie popsuło, a straciłeś 10 minut na czytanie kolejnych zgłoszeń tego co naprawiałeś. W tym czasie zapomniałeś co robiłeś i co miałeś jeszcze sprawdzić i tracisz znów czas.

To, że nikt nie pisze albo nie widać efektów wcale nie jest jednoznaczne z tym, że nikt nie pracuje nad rozwiązaniem problemu. Są dwie opcje. A - osoba która pracuje nad rozwiązaniem nie jest w jej obowiązku kontaktowanie się z nami. B - osoba zajmująca się problemem ma ważniejsze rzeczy niż odpisywanie na Wasz spam. Ważniejsze jest dla niej choćby to by szybko rozwiązać problem.

Nigdy nie byliście najwidoczniej w roli admina czegokolwiek popularniejszego, dlatego nie umiecie się postawić w sytuacji takiej osoby. Ja byłem i powiem jedno, gdy się coś popsuło często nie z mojej winy tylko innej firmy traciłem czas na odkopywanie się ze spamu na wielu kanałach komunikacji ze mną i odpisywaniem każdemu z osobna, zamiast skupić się na szybkim rozwiązaniu problemu.
Dopiero z doświadczeniem zlałem to wszystko i odpisywałem dopiero po wszystkim, a w trakcie awarii tylko czytałem i szukałem tylko przydatnych informacji lub potencjalnych kolejnych problemów. Oczywiście to pomogło niestety w niewielkim stopniu bo 90% wiadomości niczego nie wnosiło do awarii.

Mi już jest niedobrze jak widzę powiadomienia z tego wątku, a co dopiero myśli administracja …

Zastanówcie się trochę i zacznijcie myśleć nad tym co piszecie. Problem nie występuje u wszystkich, u mnie dalej nie ma najmniejszego problemu z forum. Nie twierdzę jednak, że go w ogóle nie ma. Wręcz przeciwnie uważam, że jest to powtórka problemu gdy znikały na forum avatary. Początkowo też tylko u grupy osób, dopiero z czasem problem się pogłębiał. Tak samo jak w tedy tak i pewnie teraz jest to problem z CDN. Tutaj może to być wina właśnie firmy zewnętrznej bo mało kto dzisiaj buduje własny CDN bo to się nie opłaca. Jeśli więc mam rację to nawet gdyby ktoś chciał z tym zrobić być może nie jest w stanie bo to zależy od zupełnie innej firmy. Może nawet awarie musi zgłosić ktoś zupełnie inny kto w danej chwili nie jest w stanie.

To co mówisz to 101% prawdy ale sorry. Doświadczenie z redakcją czy administracja DP nauczyło nas że jak nie zrobi się burzy to jesteśmy zlewani ciepłym moczem. Ile trzeba było żali wylać żeby dostać jakąś odpowiedź w sprawie konkursów? Ile czasu zawsze trzeba było czekać na naprawę błędów? Dopóki nie złapie się ich za jaja to zazwyczaj nie robią nic albo z łaski zrobią coś i nawet słowa nie napiszą.

Na szacunek trzeba zapracować, jeśli oni nie szanują nas i tego na czym pracują to dlaczego ja mam szanować ich? A zapomniałem. Zarejestrowani to tylko 3% ruchu…

3% to za dużo. 0,9%.

Jeśli stawiamy jakiś argument to warto mieć jakieś dane na jego poparcie.

:arrow_down:

Poziom zaufania
początkujący

Jak nie jest to poziom najniższy to się nie dziwię.

Musiałbyś znaleźć spis jaki to poziom wyrażony w liczbie, jak niższy niż 2 to zostaje blokowanie reklam po stronie użytkownika.

Jako doświadczony admin chyba wiesz, że takich rzeczy nie robi się w piątek, zwłaszcza przed dłuższym wolnym.

1 polubienie

Zazwyczaj tak, ale to też zależy.

Czasami lepiej zaryzykować i wprowadzić błędy niż zostawić system z lukami 0-day.

Ja rozumiem @Fizyda Twoją wypowiedź, ale gdyby zależało im na tym abyśmy po nich “nie jechali” itp. to znalazła by się osoba, która by napisała “Pracujemy nad rozwiązaniem”.
Druga sprawa miejsce zgłaszania błędów… było i co ? Olewka. Więc jak My starzy bywalcy patrząc na ogół mamy myśleć, że coś robią obecnie nad sprawą ? Nawet jeśli wprowadza się nową wersję X rzeczy to ZAWSZE daje się czas na oglądnięcie strony i sorawdzenie jej poprawności.

To jest akurat pierdoła bo ikonki, ale olewając taką “łatwą” sprawę ukazuje się braki w zespole lub do kitu sformułowane umowy. Gorzej jak to naprawia ktoś “bo lubię”…

Aby było jasne. Nie mam tutaj żadnego ALE do konkretnych osób, celuję w zarządzających kadrą pracowników (jak by nie patrzeć).

Teraz pojawił się temat z 2014

@zbigg47 Sam się nie pojawił, po prostu jakiś użytkownik odkopał ten temat… dodając zapytania które zostały skasowane już przez moderatora, ale temat mimo wszystko pozostał na liscie w ostatnich.

1 polubienie

No nie koniecznie. Co raz na głównej pojawiają się tematy które kilka lat i jeśli nie sprawdzisz daty to ci wręczą złotą łopatę. Jest to błąd forum znany chyba od jego pojawienia się tutaj. Z tego samego powodu często nawet bywalcy nabierają się na archeologię bo trudno to odróżnić bez czytania daty. W końcu skoro jakiś temat jest na głównej to mało kto spodziewa się że jest nieaktywny od 4 lat.

Ciekawe kto wpadł na idiotyczny pomysł żeby nie zamykać tematów. Włączyć automat. 30 dni nieaktywności i kłódka.

@anon54006378 daj znać następnym razem jak zobaczysz taki temat… :grinning:

Wysilasz się, a to jak dościana, a ściana i tak ma w **pie.

Ja tak z innej beczki jak się w Google wpisze “forum komputerowe” to wyskakuje “forum pclab” jako pierwsze, a nie dobre programy. Czyżby dlatego, że tam więcej ludzi czy więcej płąca za reklame w Google? Może mimo wszystko tamtych więcej ludzi odwiedza, a bajzel tutejszy mniej.

Biorąc pod uwagę ilość bzdur, które wypisujesz na tym forum, nic dziwnego, że się poddało… :worried:
Nie nudzi Ci się notoryczne rozpisywanie o niczym? Ciężko się monitoruje wątki, w których Ty się udzielasz, bo bezustannie pojawiają się powiadomienia… o niczym.

Kończ waść, wstydu oszczędź!

1 polubienie

Jak ci to przeszkadza i ciebie wkurza to nie reaguj. Nikt nie stoi z biczem za tobą i nie leje ciebie do krwi, że jest powiadomienie i masz klikać. Nie pasuje to nie. Ja nie zmuszam do niczego, ale skoro reagujesz tzn, że chcesz i nie możesz mi zabronić bo to tak jakbyś mi zabronił się odzywać.

Już jest ok.

1 polubienie

Co jest OK??

Ikonek jak nie było tak nie ma.