Blue screen co kilka minut

Witam.

mam poroblem z komputerem, a mianowicie blue screen wyłącza komputer co kilka minut, po restarcie wyskakuje komunikat “System Windwos odzyskał sprawność po nieoczekiwanym zamknięciu”

Podpis problemu:

Nazwa zdarzenia problemu: BlueScreen

Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.256.1

Identyfikator ustawień regionalnych: 1045

Dodatkowe informacje o problemie:

BCCode: 50

BCP1: FFFFF688000840F0

BCP2: 0000000000000000

BCP3: FFFFF80002AEB092

BCP4: 0000000000000005

OS Version: 6_1_7600

Service Pack: 0_0

Product: 256_1

Pliki pomagające opisać problem:

C:\Windows\Minidump\072112-32869-01.dmp

C:\Users\Musielowsky\AppData\Local\Temp\WER-53492-0.sysdata.xml

Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid= … cid=0x0415

Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

zainstalowana pamięć ram: 4gb

dzieje się tak od kilku dni nie pomóg format ani zainstalowanie nowych sterowników karty graficznej. Proszę o szybką pomoc i z góry dziękuję.

witam.

wyedytuj i zrób wklejke pliku minidump

wtedy zobaczymy

standartowe rozwiązanie :

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA - Błąd oprogramowania, które zażądało dostępu do danych, których nie ma (lub podał zły adres). Możliwe jest także uszkodzenie pamięci RAM, L2, Video lub dysku.

Rozwiązanie:

-Przeinstaluj oprogramowanie, które spowodowało błąd.

-Sprawdź pamięć RAM programem diagnostycznym.

-Sprawdź stan powierzchni dysku oraz jego informacje SMART. Więcej na -> FORUM

-Wykonaj komendę chkdsk /f /r

-Odinstaluj niedawno instalowane oprogramowanie oraz urządzenia.

Uaktualnij sterowniki. MSDN

PL894278

PL183169

rozwiązaniem zazwyczaj bywa komenda cmd chkdsk c: /p

przyczyną może też być bad sektor dysku

rozwiązaniem jest skanowanie mhdd

to najczęstsze przyczyny

jednak wyszystko wyjaśni wyedytowanie i pokazanie nam minidumpa

http://speedy.sh/FNzxX/minidump.TXT

to jest to minidump mam nadzieje że o to chodziło.

ten sterownik jest problemem : ntoskrnl.exe ( nt+84092 )

jakie masz urządzenia podłączone do komputera?

do komputera mam podłączone:

ruter ZXV10 W300 (ale to raczej nie jest problemem bo mam go dopiero od dzisiaj,a problem występuje od dłuższego czasu.

wieża (głośniki)

myszkę

klawiatura

monitor

nie wiem co jeszcze stacja dysków

ntoskrnl.exe to plik jądra,zwykle wskazuje na problemy sprzętowe.

Czy masz więcej plików minidump?

Analiza bluescreenów: blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

W razie gdyby trzeba było sprawdzić sprzęt:

Podobny temat: blue-screeny-windows-sp3-t491741.html?hilit=hdtune

Powodzenia.

Pozdrawiam.

inny minidump

http://speedy.sh/yhvmx/minidump2.TXT

mogę zobaczyć ten tryb awaryjny ale nie wiem ile będę czekał bo nieraz się wyłącza co godzinę

Ten minidump też wskazuje na ntoskrnl.exe.

Spróbuj trybu awaryjnego. Jeżeli w trybie awaryjnym będą problemy - oznaczać to będzie problemy z systemem (wtedy patrz np. reinstalacja, patrz pkt 5 tutaj problem-uruchomieniem-systemu-t491976.html) albo ze sprzętem - wtedy trzeba sprawdzić sprzęt i patrz moją poprzednią wiadomość.

Przeanalizuj inne mindumpy wylacza-sie-komputer-t477584.html?hilit=minidump

Możesz skorzystać z bluescreenview szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html

O tym wszystkim piszę tutaj blue-screen-windows-bit-t491491.html#p3095248

w trybie awaryjnym też zrobił się blue screen

teraz sprawdzam sprzęt programem hd tune.

Przez jeden dzień komputer był u znajomego, który robił mi format dysku, stwiedził, że przez cały dzień mu chodził normalnie.

Sprawdź też pamięć i inne podzespoły komputer-zawiesza-sie-przy-ladowaniu-biosa-t485738.html#p3097465

Możesz spróbować uruchomić DamnSmallLinux http://www.damnsmalllinux.org/ albo Ubuntu (patrz “metoda druga” tutaj odzyskanie-danych-dysku-sytuacji-gdy-system-nie-dziala-t492904.html) i zobaczyć czy tam też będą problemy. Jeżeli tak - to prawdopodobnie sprzęt.

Dodane 21 lipca 2012 19:32:44

Posprawdzaj kody błędów z minidumpów http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl i http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-wind … od-a11.htm (za problem-bluescreenami-t490137.html#p3086927).

dysk twardy w porządku programem od pamięci nie mam pojęcia jak się obsługiwać, a za ten program http://www.softpedia.com/get/System/Ben … rime.shtml po chodzeniu około 20 sekund wyłącza się komputer

Uruchom komputer z płyty Memtesta i sobie poradzisz, zobaczysz. :wink:

Ważne, że jeżeli np. masz 2 kości pamięci, to:

  • w komputerze ma być tylko jedna kość pamięci i uruchamiasz test

I tak najpierw sprawdzasz pierwszą z dwóch (jeżeli masz dwie kości pamięci) kości pamięci, a potem drugą. Każdą osobno.

http://www.dobreprogramy.pl/Memtest86,P … 12556.html Na przykład w przypadku Memtest, mamy plik memtest86-4.0a.iso.zip. Prawy przycisk myszy - Wyodrębnij wszystkie - Wyodrębnij. Otrzymamy plik Memtest86_4.0a.iso, który trzeba nagrać na płytę. Przykładowo Windows 7 posiada wbudowany mechanizm nagrywania obrazów: http://www.youtube.com/watch?v=zAw1t6RK0A8 Jeżeli nie używamy Windows 7 albo chcemy skorzystać z innych programów, to do wyboru: http://www.dobreprogramy.pl/Nagrywanie- … ws,32.html

Trzeba pamiętać, że pamięć należy sprawdzać w ten sposób, że zostawiasz w komputerze jedną kość pamięci i uruchamiasz test. Potem wyjmujesz pierwszą kość pamięci i wkładasz drugą kość pamięci i uruchamiasz test. Czyli każdą kość pamięci sprawdzasz osobno.

Sprawdź temperatury:

http://www.dobreprogramy.pl/System-Info … 13062.html

Sprzęt - Sensory.

Sprawdź zasilacz (napięcia) komputer-zawiesza-sie-przy-ladowaniu-biosa-t485738.html#p3097465

Sugeruję kliknąć w znaczek wykrzyknika w prawym górnym rogu Twojej wiadomości i poprosić moderatora o przeniesienie tematu do działu Hardware. To wygląda na problem sprzętowy. Koledzy z działu Hardware mogą zasugerować coś trafniejszego niż ja

Miałeś rację, memtest wykrył jednoznacznie, że jedna kość jest uszkodzona teraz będę musiał przez jakiś czas jechać na 2gb ram.

Wielkie dzięki, jesteś wielki, dzięki tobie odzyskałem wiarę w ludzi :smiley: jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam.