BlueScreen - jak mogę uzyskać informacje co jest przyczyną?

Witam. Pojawił mi się bluescreen (niebieskie ekran z literkami) nie zdążyłem przeczytać co tam pisało bo zaraz się zrestartował ale gdy zalogowałem się na konto swoje to wyskoczył mi komunikat:

Podpis problemu:

  Nazwa zdarzenia problemu:	BlueScreen

  Wersja systemu operacyjnego:	6.1.7600.2.0.0.768.3

  Identyfikator ustawień regionalnych:	1045


Dodatkowe informacje o problemie:

  BCCode:	c4

  BCP1:	0000000000000091

  BCP2:	0000000000000000

  BCP3:	FFFFFA80023C9B60

  BCP4:	0000000000000000

  OS Version:	6_1_7600

  Service Pack:	0_0

  Product:	768_1


Pliki pomagające opisać problem:

  C:\Windows\Minidump\060412-23556-01.dmp

  C:\Users\Marcin\AppData\Local\Temp\WER-65645-0.sysdata.xml


Przeczytaj w trybie online nasze zasady zachowania poufności informacji:

  http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0415


Jeśli zasady zachowania poufności informacji w trybie online nie są dostępne, przeczytaj nasze zasady zachowania poufności informacji w trybie offline:

  C:\Windows\system32\pl-PL\erofflps.txt

Próbowałem otworzyć plik WER-65645-0.sysdata.xml notatnikiem i przeglądarką ale nic z tego a tego 060412-23556-01.dmp wole nie otwierać ;D

Laptop Toshiba Satellite Lcoś_tam_coś_tam. Windows 7 Home Premium.

Proszę o pomoc.

Sprawdz czy w lokalizacji:

C:\Windows\Minidump są jakieś pliki, jeśli tak odczytaj je tym programem:

http://www.nirsoft.net/utils/bluescreenview.zip

i podaj raporty z każdego ze zrzutu (Po otwarciu progam automatycznie zlokalizuje pliki DMP. Zanzacz plik i wybierz:

File -> Save Selected Items

Wklej tutaj raport.

http://reporteer.cba.pl/report.html

Raport

Yyy nie to chyba…

==================================================

Dump File : 060412-23556-01.dmp

Crash Time : 2012-06-04 14:31:32

Bug Check String : DRIVER_VERIFIER_DETECTED_VIOLATION

Bug Check Code : 0x000000c4

Parameter 1 : 00000000`00000091

Parameter 2 : 00000000`00000000

Parameter 3 : fffffa80`023c9b60

Parameter 4 : 00000000`00000000

Caused By Driver : ntoskrnl.exe

Caused By Address : ntoskrnl.exe+70040

File Description : NT Kernel & System

Product Name : Microsoft® Windows® Operating System

Company : Microsoft Corporation

File Version : 6.1.7600.16988 (win7_gdr.120401-1505)

Processor : x64

Crash Address : ntoskrnl.exe+70040

Stack Address 1 : 

Stack Address 2 : 

Stack Address 3 : 

Computer Name : 

Full Path : C:\Windows\Minidump\060412-23556-01.dmp

Processors Count : 4

Major Version : 15

Minor Version : 7600

Dump File Size : 278 664

==================================================

eh ten zrzut nie wskazuje nic konkretnego, na początek zmień sterownik od grafiki

Plik jądra Windows, zwykle oznacza problemy sprzętowe.

Czy to jedyny plik *.dmp, jaki znajduje się w c:\windows\minidump?

Zobacz - http://support.microsoft.com/gp/errormessage/pl i http://www.hotfix.pl/bledy-systemu-wind … od-a11.htm (za problem-bluescreenami-t490137.html#p3086927).

Pokaż pliki minidump. Co to są pliki minidump? Zobacz na kilka ostatnich linijek na ekranie ze zdjęcia http://imageshack.us/photo/my-images/84 … 0479h.jpg/. Widać tam, że system zbiera dane i zapisuje je, właśnie do plików minidump. Te dane dotyczą między innymi tego, co spowodowało problem, tudzież jak go rozwiązać.

Dwie metody do wyboru.

Pierwsza metoda:

stop-0x0000007e-t114516.html?hilit=minidump#p797977

Druga metoda:

szukanie-przyczyny-bsod-pomoca-bluescreenview-t376739.html

Następnie analiza plików minidump. W jaki sposób?

wylacza-sie-komputer-t477584.html?hilit=minidump

Być może moje wiadomości w tym temacie okażą się pomocne, albo tu: bsod-caly-czas-t482194.html#p3039304

Tam też poniekąd napisałem, jak sprawdzić sprzęt, gdybyś był zainteresowany.

Przejrzyj dzienniki. Zobacz jakie programy i aktualizacje zostały ostatnio zainstalowane, poszukaj prawidłowości data instalacji aktualizacji albo programu = początek problemów. Zobacz: windows-zawiesza-sie-ekranie-zapraszamy-t483583.html#p3047732 i niebieski-ekran-komunikat-bledzie-fizycznej-pamieci-t484423.html