Galaxy s II czy HTC Desire HD. A może Iphone?

Witam!

Na wstępie chciałbym powiedzieć, znalazłem podobny temat ale nie uzyskałem konkretnej odpowiedzi.

Więc przechodząc do problemu

Jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o nowe telefony, zatrzymałem się na HTC TyTN II, obecnie mam SE W995i.

Już od dłuższego czasu planowałem kupić iPhone 4 i ostatnio postanowiłem wcielić moje plany w życie.

Jednak chciałem zobaczyć co wyszło nowego i zwariowałem, na początku upatrzyłem HTC Desire HD, poczytałem, już chciałem zamawiać gdy kolega wyskoczył

z Galaxy S II ( z tego co widzę, bardzo dobry telefon, ale nigdy nie miałem zaufania do samsungów, zawsze mówiłem że to szajsungi)

Do sedna.

Telefon będzie mi potrzebny do: Grania, chodzenia po internecie (głównie) i oglądania filmów.

Który z tych trzech telefonów mam wybrać??

Proszę was pomóżcie bo mam straszny mętlik w głowie.

Z góry bardzo Dziękuję i proszę o szybkie odpowiedzi. :slight_smile:

Samsung GAlaxy II Dwurdzeniowy procesor, Android i świetny ekran. Opłaca się.

W iPhonie najbardziej pociągało mnie to że wszystko chodzi płynnie, żadnych lagów nic.

Jak to jest z Galaxy ?

Chciałbym już jutro zamówić nowe cacko, proszę o jeszcze jakieś opinie.

Brałbym Galaxy II. Po odblokowaniu roota i wgraniu custom ROMa ma nawet jeszcze większą wydajność.

iPhone nie ma np. Flash Playera, który przydaje się podczas przeglądania neta.

W dzisiejszych czasach jakość Samsunga jest rewelacyjna. Pewnie nie wiesz, że procesor w iPhonie 4 jest od Samsunga, tak jak połowa części w iMacach.

Ja sam mam laptopa, monitor, odtwarzać CD, telefon i jeszcze parę rzeczy od Samsunga. Ze wszystkich jestem bardzo zadowolony, a zadanie wykonują w 110%.

Czyli już chyba wiem jaki sprzęt wybiorę.

Jeszcze jedno pytanie.

Orientujesz się może jakie formaty filmów odtwarza Galaxy? I w jakim nagrywa?

Dodane 04.09.2011 (N) 18:59

Czyli już chyba wiem jaki sprzęt wybiorę.

Jeszcze jedno pytanie.