Przychylając się do powyższego zaczynam nowy temat o reklamach na DP. Jest lepiej, teraz już widzę więcej reklam branżowych.
Moja propozycja to ukierunkowanie na reklamy wysokiej jakości, sprawdzone i rzetelne oferty. Wykluczenie reklam z kategorii “fake news”.
Podam przykład. Ta reklama:
Pojawia mi się w różnych wzorach i kolorach. Obiecuje że w 2 tygodnie można opanować materiał odpowiadający rocznemu kursowi językowemu. Reklama kieruje na stronę najnowsze - informacje . com
W swojej sieci korzystam z filtra zawierającego kilkanaście list blokujących i ta domena znajduje się na 5 z nich, min. w kategorii fakenews oraz social. No bo jak potraktować obietnicę możliwości przerobienia rocznego kursu w 2 tygodnie?
Pismo do Google nic nie ta bo to nie Google Ads, tylko “reklamarz” z WP więc jak już to pismo do gtxxor Co do realności postulatu, na razie po prostu rozpocząłem dyskusję
Czyli na razie system reklamowy WP uznał, że chcę się uczyć języków obcych. Może i ma racje ale nie oferuje nic realnego. “rok w 2 tygodnie” wygląda mi na naginanie prawdy więc nie klikam.
Dzięki za wyjaśnienie że system się uczy podobnie jak Google Ads. To by wyjaśniało dlaczego na początku były reklamy kiepsko dostosowane do treści portalu czy moich zainteresowań.
U mnie system reklamowy uznał, że chcę pielić w ogródku/działce z Mają. Tyle, że ja nie mam ogródka, ani działki, ani domku, ani podwórza. Mieszkam w bloku na betonowym blokowisku.
To może ktoś systemowi powiedział, że masz wypielić działkę sąsiadki i podsunął Ci pomysł
Albo kupić dom z ogródkiem. Rozejrzyj się, może obok były jakieś banery otodomu albo Gratki
BTW. Jeśli zwróciłeś uwagę na Reklamę (powieliłeś treść, przekazałeś dalej), to znaczy że system reklamowy działa
Zawsze możesz sprawdzić czy zielone obi ma w ofercie fajne kwiatki na parapet/balkon, no chyba że developer/spółdzielnia zabrania, bo wzmagają kurz lub uszkadzają elewację zewnętrzną budynku…
Wrócą jak filtry z list MajkiIT lub AdGuard Base padną (a uAssets nie doda awaryjnie jakiegoś aost.js z 3 parametrami), bo mechanizm WP dostanie nowe zmienne w “WP lib JS” i wpadną by reklamy generować w tagach losowych (innych niż DIV jak kiedyś z promcją Opery, że jej wbudowany adblocker ukrywa wszystkie reklamy) i bez używania tagu IMG.
Ręczne dodanie jakiegoś potworka body > div > div > div > div { display: none } lub z :upward(1) raczej nie obchodzi WP, bo dalej reklamy może zobaczyć około 50% internautów co nie blokują reklam lub nie używają żadnych dodatków.
A ta mała czerwona ikonka w prawym górnym rogu co robi? U mnie jest zielona tarcza i jako że pokazuje ilość materiału który “sprawdziła” to mam znak nieskończoności
Ukrywa reklamy na około tydzień, albo TODO za komentarze/recenzje/blogi zostało wdrożone za szybko.
Może niby dłużej jak filtrami nie dzielimy się, wtedy WP nie przeszkadza, że ułamek z 20-50% blokujących reklamy samodzielnie sobie je ukrywa dość skutecznie.