Przepraszamy ale wymienione pozycje nie są dostępne w twoim kraju

Jest w FAQ info o tym, że klucze nie działają. Moim zdaniem możesz skontaktować się z tym Live Support i reklamować niedziałający klucz - w końcu nie ma obowiązku czytania FAQ :slight_smile:

1 polubienie

ps. którą pozycję konkretnie kupiłeś?
https://key.igvault.com/search/Hearts%20of%20Iron%20IV

1 polubienie

Prawdopodobnie tą z regionem EU. Dlatego lepiej zawsze kupować Worldwide, bo EU może dotyczyć tylko krajów na zachód od Polski. Nie wiem dlaczego jest taki podział, ale są gry, które mają podział na EU i East Europe, tak jakby Polska nie była EU. Jesteśmy często wrzucani do jednego wora z Ukrainą, Białorusią itp.

Oczywiście może być to też wina sklepu, który wysłał zły klucz co też się zdarza. Niemniej Gra jest obecnie na Steamie za 52 zł lub w wersji rozszerzonej za 70, więc kupowanie klucza od pośredników jest nieco dziwnym pomysłem. W dodatku ryzykownym.

1 polubienie

Colonel, ale czy to coś zmienia?

Czyli jednak Wordlwide, więc ktoś Ci podesłał niewłaściwy klucz.

Note:This key cannot be activated in Germany

Mieszkasz przypadkiem w Niemczech?

1 polubienie

Nie, lecz z tego co mi wiadomo laptop jest zarejestrowany w Niemczech. Nie jestem na 100% pewny ale gdy automatycznie ustawia mi się nacja są to Niemcy, może ma to coś wspólnego

Możesz rozwinąć co masz na myśli?

1 polubienie

Musiałby się tunelować po VPN aby fakt rejestracji w DE miał znaczenie, jedyne co może mieć znaczenie to otwarcie konta Steam w DE, wtedy geoblokada będzie działać w każdym kraju, aby to ominąć wymagane jest zlokalizowanie sklepu Steam na PL, wymaga to kilku kroków, opisane w ich KB, ja sam mam ten problem i niestety muszę się męczyć z ich geoblokadą, na przykład nie mogę zagrać w niecenzurowaną wersję Wolfensteina. Upierdliwe to…

1 polubienie

Czyli @tom_kra, spróbuj wejść w ustawienia swojego konta steam i zmienić ustawienia kraju:

1 polubienie

Taka zmiana wymaga zakupu przez jeden z dostępnych środków płatności dla danego kraju, to nie jest aż tak prosta zmiana :wink:

1 polubienie

Tak, jest to trochę upierdliwe, szczególnie jeśli zmieniasz kraj na inny niż ten, który automatycznie wykrywa Steam - ale nie robi się tego codziennie :slight_smile:

1 polubienie

Zmieniam na inne ale gdy wyjdę z tego, np. do biblioteki steam automatycznie sie restartuje i znowu jest Polska

1 polubienie

Pisz do sprzedawcy, że masz problemy z aktywacją. Steam ustala geoblokady po geolokalizacji w danym momencie - dlatego klucze RU działają poprzez VPN. Wygląda mi na to, że dostałeś klucz na inną geoblokadę. Niestety nie da się łatwo sprawdzić, który region jest przypisany.

1 polubienie

Więc jest szansa że wymienią mi na działający klucz?

Napisz to się dowiesz. Co najwyżej mogą zwrócić Ci pieniądze o ile takowa informacja nie była podana na stronie.

1 polubienie

Tego nikt Ci nie powie. Napisz do nich z problemem. Na Twoim miejscu wolałbym zwrot pieniędzy i zakup w ultimie

Masz przynajmniej pewny region.

Pieniądze w formie paysafecard są wstanie mi zwrócić?

Zwrot prawdopodobnie tylko na konto bankowe. Nie pytaj ciągle o każdą rzecz tutaj tylko pisz do sprzedawcy, bo zaraz powie, że się ociągałeś i kasy nie odda. Tam też dostaniesz wszystkie informacje. My tutaj nie wiemy co sprzedawca zrobi.

Daj dokładnie linka dowersji którą kupiłeś.

LOL - tak to się nie dogadamy :slight_smile: miałeś zmienić z NIEMCY na POLSKA :slight_smile:

Skoro masz tam Polskę - to znaczy, że coś innego powoduje, że jesteś traktowany jak ktoś z Niemiec. Używasz VPN?